Alla inlägg under maj 2012

Av Victoria Hörnsten - 22 maj 2012 09:07

Nu har jag bestämt att det är sista gången att man intar så mycket.Fan man är ju inte människa förän idag:-):-):-):-)Måste ju bara säga att vädrett är underbart härligt det är bara att hoppaspå att det fortsätter i helgen.Nu jäklar tror jag att sommaren är på väg. Har dock himla ont i tyggen idagmåste vara Jordgubbs plantornas fel. Böjde mig visst för mycket igår :-):-):-):-)

Av Victoria Hörnsten - 15 maj 2012 16:09

När jobbpasset för dagen är slut ska jag åka och klippa mig.Ja jag säger att det är då på tiden:-) Ska bli himla härligt att få vara kort hårig igen :-):-):-):-):-).

Av Victoria Hörnsten - 15 maj 2012 16:09

När jobbpasset för dagen är slut ska jag åka och klippa mig.Ja jag säger att det är då på tiden:-) Ska bli himla härligt att få vara kort hårig igen :-):-):-):-):-).

Av Victoria Hörnsten - 14 maj 2012 08:41

Efter en under bar helg så är man tillbaka på jobbet. Vädret har dock inte varit det bästa men va tusan det funkade:-)Undra vad denna dag ska erbjuda dock inte sol i alla fall.Känndes himla tungt att kliva upp imorse.Hoppas dock att soppan i bilen tar mig till macken så att jag inte blir stående på vägen. Hade tänkt att tanka i morse men sängen var dock skönare:-):-):-):-):-):-)Måndag ja va tusan det är bara att köra :-):-):-):-).

Av Victoria Hörnsten - 12 maj 2012 11:12

Här hemma är det för tyst & tomt. Lilla Noel är med farmor & farfar i helgen. Man är så van att höra hans röst höra hans funderingar men även behöva säga NEJ. Det är så tyst här. Fast jag vet att Nolle har det jätte bra och det kan vara skönt för hanatt slippa mamma, pappa , storebror & lillebror som tar alka han sakeroch förstör det han bygger och att få ha farmor & farfar för sig själv:-):-):-):-)Men mamma saknar sitt lilla hjärta. <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Av Victoria Hörnsten - 11 maj 2012 15:45

Känns riktigt härligt med helg nu när man jobbat hela veckan. Förut när man var mamma ledig var det oxå skönt med

helg när familjen var samlad med nu när man jobbar känns det dock ännu bättre   .


Undra vad denna helg ska erbjuda? Inga planer hoppas dock på ett bra väder så att man kan vara ute med

dom små trollen.


Vet dock inte om Nolle är hemma i helgen eller om han åkte med Farfar och farmor ut till deras stuga,

Återstår att få se, är dock hemma men övriga familjen är inte det.


Har börjat helgen med att dammsuga huset tillsammans med högsta ljudet på datorn och Spotify Underbart   .





Av Victoria Hörnsten - 10 maj 2012 17:19

Måste ha fått Sveriges bästa Schema just nu   


Inga helger bara  dagtid och  endast två kvällar   . Känns jätte bra , jobbar dock röda dagarna men va fan det är ju bara dag det också.


Idag jag jobbat som övriga dagar i veckan. I morgon börjar jag 11:00 och slutar 16:00, underbart man ska inte klaga:)

Av Victoria Hörnsten - 9 maj 2012 17:46

Känner verkligen suget efter Choklad och go saker.Men va fan jag går ju på Gi Ja inte för beach 2012 men det skulle ju inte skadaprecis :-) Får inte äta eller borde inte det. Men satan vad sugen jag Ärrrrr.Ja ja jag ska försöka att hålla mig:-).

Ovido - Quiz & Flashcards