Alla inlägg under juni 2012

Av Victoria Hörnsten - 2 juni 2012 14:08

Vårens näst sista loppis måste man ju så klart gå på. Nog för att kön var långoch det blåste kallt stoppar inte mig. Medans Maken tycker anorlunda och väntade tills alla köade galningar hade gått in. Vilket även innefattar mig:-):-):-):-):-):-)JA vad fyndade jag då? 1 ) stycke kylbox 20 kr. 1 skovärmare 50 kr. 1 Brunt skrin gammalt med lås 275 kr . Lilla Noel hittade 3 filmer för 40kr , Han gillar oxå att fynda på loppis.Konstigt nog blir han alltid så himla hungrig oxå :-):-):-):-).

Av Victoria Hörnsten - 1 juni 2012 20:39

Ja jag säger då det . DET ÄR MYCKET , mycket Märkligt. JA JUST DET. När jag var hemma så sa maken att det är vällinga problem med att vara hemma. " När jag kommer att vara hemma kommer det att vara så städat och rent" Så var det dom första tre veckorna. NU DEN FJÄRDE veckan kan jaginte påstå stämmer ned det maken har sagt. Igår sa han att han varUTARBETAD. idag ligger han bara på soffan.Undra om han har märkt att det inte äe så lätt som han hade trott???Att vara hemma med två barn och samtidigt ha det städat, lagamat och underhålla barnen är ett projekt som inte jämt är enkelt och lätt.Säger bara VÄLKOMMEN MIN ÄLSKADE TILL VERKLIGHETEN<3<3<3<3<3<3<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards