Alla inlägg under april 2016

Av Victoria Hörnsten - 30 april 2016 15:06

Sitter på altan och njuter av tystnade   . Maken och lillan är ute och åker fyrhjuling ,svärföräldrarna tog med sig Noel och Wille på affären.

Så skönt att få sitta mot väggen och njuta av +13 Grader och solen som skiner.  

Av Victoria Hörnsten - 30 april 2016 13:22

Har varit på Barn loppis idag fyndade lite kläder till lillan   Nu mot Hörnsjö och valborgsfirande där man svärföräldrarna.  Med god mat och ett glas vin . 

Idag kör jag inte GI   .



Av Victoria Hörnsten - 27 april 2016 13:42

Igår skickade sonen ett sms och ville komma hem på lunch innan kvällsjobb   Väldigt trevligt lagade fläskfile gryta med ris perfekt då har övriga familjen middagen klar. 

Det blev en riktigt trevlig lunch och extra  roligt att få rå  sonen helt själv och få tid att sitta och prata med han i lung och ro   


Så nu känns denna dag ännu bättre för en morgontrött med 4 barn var av den älsta är vuxen   

Av Victoria Hörnsten - 26 april 2016 18:44

Denna Morgon äntligen skulle jag på jobbet efter 2 Veckor vabb och egen sjukdom.
Vaknade som vanligt ja utav veckar klockan så klart , väckte Wille la han i soffan, Noel var redan vaken såg till att killarna klädde på sig. Klädde på mig själv och gjorde mig klar.
Klockan tickade i väg sist jag tittade var den

05:45 nu 06:05 Fixade välling till minstingen gav henne välling i sägen tog på henne kläderna och satte mig i soffan med henne.
Hon hade inte öppnat ögonen jag tänkte inte så mycket på det, utan hon var väll trött, jo visst det var hon med när jag tittade på henne så såg jag ÖGONINFLAMMATION
aj då jag som skulle äntligen på jobbet .

Han rabbla några ord och tog telefonen och ringde på jobbet och berättade att jag inte kunde komma?

Japp då satt vi här hemma 06:20 på klädda och klara men,men vad gör man ?

Inte lätt jämt ? Mina små ? ? ?

Av Victoria Hörnsten - 26 april 2016 09:05

Det var ett tag sedan, Ja livet har gått vidare även för mig  .  Har fått en dotter som är 2 år , Jag jobbar fortfarande och trivs med det dock inte arbetstiderna med  vad år det att göra åt det ! Precis ingenting.  Det kommer mera snart dax att köra barn nr 2 och 3 på "Dagis "😀

Ovido - Quiz & Flashcards