Direktlänk till inlägg 29 april 2017

Idag står vi på på Barnloppis!

Av Victoria Hörnsten - 29 april 2017 12:03

Loppis är ju en av mina stora intressen i livet. Än så länge har jag fyndat mer än vad jag har sålt för. ? Men förhoppningsvis blir det bättre i slutet när statskassan ska räknas.?

Efter loppisen blir det att slänga in sakerna hemma lästa husvagnen och åka mot Hörnsjö där svärmor och svärfar har klar middagen ?. Har Sveriges bästa svärföräldrar dom ställer upp i alla väder och ?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria Hörnsten - 7 juni 2022 13:45

Då har vi jag och gubben varit på en mini semester i Tallin. Vi bodde på spa hotel. Så vi har hunnits med spa, shopping och springa runt på Tallins fina gator som är sä fint bevarat. Det var en riktigt härlig resa att få komma iväg och göra något...

Av Victoria Hörnsten - 30 april 2022 00:17


Ja efter ett år med bara strul in i väggen återhämtning som inte har gett mycket mera än ekonomiska problem så är jag tillbaka. Mitt liv är inte bra men ändå inte dåligt konstant oro för 15 åringen som helst inte orkar med skolan. Livet i allmänh...

Av Victoria Hörnsten - 8 februari 2019 19:23


Vilket snö väder det är ogillas för min del. Snö funkar men storm gilla jag inte och snöröken när man kör man ser inget framför sig och inget bakom sig. Nu har då kylan släp nollgradigt ute det är då skönt vi har haft riktigt kallt i några veckor. ...

Av Victoria Hörnsten - 18 oktober 2018 12:39


Tänk att vi är i mitt på oktober och jag har börjat att plugga. Har i veckan lämnat in min första uppgift. Har dock inte fått någon respons än men håller tummarna på att jag lyckas . Sist jag pluggade var för tio är sedan. Ja jag känner mig ringros...

Av Victoria Hörnsten - 7 september 2018 21:43


Äntligen Fredag så jäkla underbart. Dessutom är det ledig hel. Helg utan någonting inplanerat. Eller ja nästan haha. Noel har fotbolls match och Wille ska på kalas och Pappa och Mamma kommer en sväng i morgon. Planer nr 1 ja städa huset ,s...

Skapa flashcards