Alla inlägg under augusti 2018

Av Victoria Hörnsten - 26 augusti 2018 20:57

Tänk att just idag har jag varit mamma i 22 år.
Min älsta son fyller år idag. Jag är så stolt över honom. Han har fixat jobb och köpt lägenheten själv . Sparat i hop pengar och står på sina egna ben stadigt på jorden.

Det tycker jag är väldigt starkt gjort vid 22 år.
Stort Grattis min fina älskade Son på 22 års dagen ! Hipp hipp hurra hurra hurra !!!!

Av Victoria Hörnsten - 26 augusti 2018 20:52

Då har hösten knackat pä dörren. Hösten är mysigt på ett sätt men jag gillar sommar betydligt mer ?.

Vilken sommar vi har haft ! Så underbart härligt! Jaa visst det har varit varmt för varmt karnske många tycker och vissa dagar kan jag nog karnske hålla med hahah.

Men för mig med min reumatism har denna sommar varit underbart. Har inte haft on eller värk. Har knapt behövt ta min medicin.

Jag precis som många andra har badat.
Jag har laddat batterierna inför den kommande vintern . " tror jag "

Ja sommaren har varit underbar. Vi har hunnit campa med husvagnen i strömsund. Orsa, Nås och first camping i Umeå.

Vi har även hunnit vara i Stockholm och bott på Hotell vilket barnen tycket va riktigt mysigt.

Sommaren avslutade jag och Maken på kreta Retynmon 1 vecka tillsamnans utan barn.

Förra veckan jobbade jag 2 dagar och denna vecka blir det 3 arbetsdagar innan vi åker till Stockholm och namn givning för min brors dotter Ida .

Underbar start på denna höst.

Vilken underbar sommar vi har haft.

Ovido - Quiz & Flashcards