Alla inlägg den 4 maj 2016

Av Victoria Hörnsten - 4 maj 2016 20:34

Äntligen helg eller nästan ledig i 3 dagar jobbar dags tur på Söndag , funkar perfekt   .

Skulle på 20 år jubilium på Fredag men det blenv inställt pga att ingen i klassen skulle komme , vilken jäkla tråkig klass kan man säga   . Men va fan jag klar mig   .


2 av mina 3 barn åkte i väg med farmor och farfar till deras stuga i Hörnsjö så nu är det jag och lill tjoppan hemma, maken är på jobbet.

Blev endast tystare ihuset.


Ja undrar vad denna helg ska erbjuda , frågade en underbar kollega om vi ska gå och ta ett glas vin på stan på fredag men hon skulle återkomma , hoppas hon har möjlighet .

Efter allt vabbande är jag riktigt utråkad på dessa väggar i huset.

ja jag har jobbat 2 dagar denna vecka men ändå.


Annars så har vi en hel del att göra hemma och  något så roligt = städning ute och innte skulle behövas , men jag hatar att städa . Passar inte så bra in med mitt jobb i hemtjänsten men va fan då är jag ju inte hemma och städar.


Nä ett glas rosé vin får inviga denna ledighet och tystnad i huset.


TREVLIG HELG PÅ ER ALLA

Ovido - Quiz & Flashcards