Alla inlägg den 15 oktober 2017

Av Victoria Hörnsten - 15 oktober 2017 23:40

Då är det äntligen Söndag kväll ! Jobbveckan är avklarad och jag ser fram emot 2 lediga dagar. "Så jäkla skönt"

Det var länge sedan jag kände så , Tror jag i alla fall ! Ha ha .

idag har jag varit på innebandy cup från kl 10-17 .
Noel spelade och dom vann alla 3 matcher.
Ritigt bra spelat.
Sista matchen mot Noels före detta lag var väldigt jämt en riktig rysare , men dom vann och gjorde mål i sista minuten.

Efter innebandyn åkte jag på jobbet en 17-22 tur satt riktigt perfekt just idag :)

I morgon har jag tänkt mig på gymmet en sväng hoppas att jag lyckas ta mig dit, inte på grund av att bilen är trasig eller så , men jag vet själv hur latmasken kan ta över mitt liv ibland.

Duktigt jäkla lat är jag ibland , riktigt irriterande men så är jag .
Så håll nu alla tummar och tår på att jag kommer att ta mig till gymmet i morgon.

God Natt och sov gött :)

Ovido - Quiz & Flashcards