Alla inlägg den 25 september 2017

Av Victoria Hörnsten - 25 september 2017 08:32

Då var denna helg slut. I lördags var vi hemma firade maken som fyller år idag.
"Grattis min älskade make "

Igår var vi på lilla Valters dop .

Helgen har varit får och regnet har hängt i luften.

Nu i veckan jobbar jag ikväll , har börjat jobba kväll varannan vecka så barnen inte behöver ha så jättelånga dagar.
Vilket fungerar bra tycker jag.
Visst ä man trött när man har jobbat och ska upp med barnen men det fungerar bra ändå.

Denna vecka när jag går kväll börjar jag 13-22 måndag till torsdag. Ledig fredag lördag 7-17 och söndag 17-22.
Helt ok ändå.
Man får tid och vara med familjen ändå.

Denna vecka ska jag och Maken åka till Tallinn på Lördag morgon.
Barnen ska få vara med farmor och farfar.

Ska bli riktigt skönt med att få åka iväg själv och bara få rå om varandra.

Ha en underbar Arbetsvecka !

Grattis min älskade make!

Valter Barnens kusin !

Ovido - Quiz & Flashcards