Alla inlägg den 20 februari 2018

Av Victoria Hörnsten - 20 februari 2018 08:08

Måste bara berätta att hag har blivit Faster till en liten Tjej. Den lilla föddes den 14 /2 pä Alla hjärtans dag.
Grattis min fina lilkebror och Sophia till eran lilla sessa.
Bara så ni vet är jag bäst Fastern !

Dagarna går mot vår. Nu är vi i slutet på februari. Snart mars.
Jag och Maken har bokat eb resa i höst till Kreta. Helt själva utan barn.

Ja det känns faktiskt rätt bra just nu. Men ångesten kommer att komma det vet jag .
Samtidigt som det kommer att bli skönt med egen tid och få bara vara tillsammans bara vi två.

Densom 10 februari var vi ute och åt med sonen Alle och hans flickvän Olivia på köksbaren i Umeå.
Det var riktgt trevligt.
Dock kändes det i kroppen dagen efter.
Man börjar bli gammal.
Vi åt den sociala m7ddagen kallas det med 7 mindre rätter det var gött men saknar potatisen.
Sedan hade vi dryckes menyn till. Med ett glas till varje rätt.

idag är skola och dagis stängt så jag och barnen är hemma.
Det blir en lugn och skön dag.
.Igår köpte maken en ny bil. Våran gamla Peugeot gar gjort sitt. Vi började att titta på en bil kring 30 000 det slutade med en bil för 99 000 kr.
Förhoppningsvis håller den ett tag :)

Trevlig Tisdag :)

Ovido - Quiz & Flashcards