Alla inlägg den 10 mars 2018

Av Victoria Hörnsten - 10 mars 2018 18:23

Igår var jag ledig och av någon konstig anledning hade jag kommit på i torsdags kväll att jag skulle åka på gymet. Vilket jag gjorde.

Så idag vaknade jag upp med än jäkla träningsvärk och framför allt i magen satan va ont. Men men ska man vara fin så får man lida pin säger dom ju.
Tog en villodag i dag.
Men i morgon så då jäklar är det innebandy först mef Wille och sedan ska jag nog släpa mig på gymmet.
Ja det är då ni ska tycka fan va hon är duktig! Haha ?

Nu har ena dealen i lillans rum kommit och jag har satt upp den och det blev faktiskt riktigt bra!
Tänk att till och med jag kan lyckas.
Jag är väldigt stolt över mig själv.

Nu är det lungt och skönt i huset maken och Noel är på Hocky ja Björklöven kvalar.
Själv har jag intagit soffan och ser Kung fu panda med dom yngre kottarna och känner lugnet.
Så underbart .
Trevlig lördag ??

Lillans rum dekal !

Ovido - Quiz & Flashcards