Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Victoria Hörnsten - 3 maj 2012 20:59

Måste bara säga fy fan vilken mardröm jag hade i natt.

Vaknade kallsvettig och titta mig omkring, minns att jag som inte fattade att jag var

vaken och att det som jag drömmde bara var en dröm.


Det var så JÄKLA verkligt.


Skönt att se att familjen mådde bra när jag vaknade, för det gjorde dom inte i min Drömm.


  

Av Victoria Hörnsten - 3 maj 2012 20:52

Min Älskade Anders bad mig att baka bröd så han och barnen skulle kunna fika i morgon.

Så vad gör man inte för dom man älskar mäst i livet   .


Självklart vill kag att dom ska kunna få lite nybakt bröd :)


Det verkar gå bra för hemma pappan lätt som en plätt säger han, han förstår inte hur jag kunnde vara så less.

Får se vad han säger i Morgon när han är hemma med båda två små trollen   .


Fick då middagen på bordet även idag Underbart att få komma hem och maten är klar  .

Av Victoria Hörnsten - 3 maj 2012 14:49

Sitter på jobbet och väntar på att maskinen ska bli klaroch tvätten ska hängas.1 TIMME Kvar sedan är denna dag klar:-):-):-)Hoppas att middagen är påbörjad när man kommer hem :-):-):-):-):-):-)

Ovido - Quiz & Flashcards