Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Victoria Hörnsten - 9 maj 2012 17:46

Känner verkligen suget efter Choklad och go saker.Men va fan jag går ju på Gi Ja inte för beach 2012 men det skulle ju inte skadaprecis :-) Får inte äta eller borde inte det. Men satan vad sugen jag Ärrrrr.Ja ja jag ska försöka att hålla mig:-).

Av Victoria Hörnsten - 9 maj 2012 08:44

VISST är det underbart att jobba:-):-):-)Åkt tidigt på morgonen och kommt hem efter 17 och även jobbat till 22 vissa kvällar. Just passet 13-22 funkar bra men himla dryggt när man börjar 07:00Morgonen där på. JA JAG KAN INTE HITTAT ETT BÄTTRE ORD ÄN VAD MAKEN BRUKAR SÄGATOTAL SPRÄNGD :-):-):-):-) När veckar kl ringer 06:00Men vafan gör man inte för lite pengar i kassan:-):-):-)Några problem att somna på kvällarna har jag då inte. Riktigt roligt är det att få komma hem och dom småtrollen är så glada över att mamma är hemma :-):-):-)Visst är livet underbart :-):-):-):-):-):-):-)

Ovido - Quiz & Flashcards