Alla inlägg den 5 november 2017

Av Victoria Hörnsten - 5 november 2017 20:58

Ifredags var det kaos på jobbet!

Sedan åkte vi till Hörnsjö och åkte hem i går efter lunch.
Kom på att vi skulle grilla till middag, så gott det var grillad älgbiff.

idag har jag varit med Wille på innebandy.
Det var förädramöte och jag ställde upp som tränare, har ingen kunskap förutom när man spelade på gympan på skolan.
Men det blir nog bra :)
Jag får väl lära mig om inte annat!

Sedan var vi oxh köpte nya innebandy skor åt Noel.

Nu ligger jag i sängen och känner lugnet!

Sömnen har inte varit på topp i helgen , Svägerskan barn vaknar tidigt och vi låg i rummet brevid toan då alla passerar!

Sedan så vågade inte wille sova så vi sov 4 st i en dubbelsäng = väldigt trångt , men barnen sov i alla fall :)

Ovido - Quiz & Flashcards