Alla inlägg under april 2017

Av Victoria Hörnsten - 30 april 2017 08:04

Då vaknade vi i husvagnen i morse 06:30 .
Vädret är inte lika bra idag som igår "det snöar ". Sista April idag "valborg och snö dag att ta fram vinterkläder då igen. Fy fan !

Vill ha sommar nu ju!

Loppisen gick riktigt bra m vinst så härligt !
Man blev av med en hel del ?

Av Victoria Hörnsten - 29 april 2017 12:03

Loppis är ju en av mina stora intressen i livet. Än så länge har jag fyndat mer än vad jag har sålt för. ? Men förhoppningsvis blir det bättre i slutet när statskassan ska räknas.?

Efter loppisen blir det att slänga in sakerna hemma lästa husvagnen och åka mot Hörnsjö där svärmor och svärfar har klar middagen ?. Har Sveriges bästa svärföräldrar dom ställer upp i alla väder och ?

Av Victoria Hörnsten - 26 april 2017 08:04

Köpt den nya Samsung s8 fick den i fredags!
Måste bara säga den är bra men den är lite större än s6 vilket märks "Lite mer klumpig".

Men man vänjer sig tänker jag .
Kameran är dock väldigt bra och det gillar jag eftersom att alla kort jag tar idag är m telefonen .

Tagit med nya Samsung s8

Ovido - Quiz & Flashcards