Alla inlägg den 9 januari 2018

Av Victoria Hörnsten - 9 januari 2018 22:38

Vaknade i natt vid 04:35 utav att Lillan pratar med mig och säger lyssna mamma.

Jag lyssnar och hör hur en röst pratar väldigt högt .
Mörkrädd som jag är väcker jag maken och säger lyssna det är någon som pratar.

Maken kliver upp och lillan efter , den mörrädda mamman ligger kvar i sängen.

Det var Willes telefon som hade startat !

Min nästa tanke var .
Hur fan kunde den ha startat mitt i natten utav sig själv?

Men sedan tänkte jag det vill jag då tusan inte veta.

Vi somnade om jag och lillan i alla fall maken tror jag klev upp kring 6 tiden.

Idag har vi inte gjort så mycket lillan ville bara vara hemma.

Hade lovat Wille att få gå och äta själv med mig så vi väntade in maken från jobbet och Wille valde MAX .

Själv tog jag ett minimål och Wille 6 år gammal tog ett skrovmål och han åt upp allt inte ens en pommes lämnade han. :)

Wille var nöjd och belåten över att få egen tid med sin mamma och jag tycker att det var jätte mysigt att få rå om Wille själv.

Ny dag i morgon och nya tag.

Avslutar inlägget med en makalös vacker och röd bild från idag.

Ovido - Quiz & Flashcards