Alla inlägg den 22 januari 2018

Av Victoria Hörnsten - 22 januari 2018 14:30

Det känns och det märks att vi går mot ljusare tider nu. Januari månad är snart slut.
Vabruari kommer näst.
Har redan hunnit med att vabba mig själv och Noel i år.

Ihelgen skulle jag ha jobbat men det gick inte mina leder satte stop för det.
Sjukskriven till den 4/2.

Men optimist ja vist så får jsg ta denna vecka först mår jag bättre till veckan tänker jag jobba.

I lördags hämtade maken hem våran skoter från hsjö. Alla barnen blev glada över att få hem den så nu kan vi åka runt på tomten.

Selina är så tuff hon åker själv i pulkan och tolkar gärna efter med bobben.
Wille vill inte åka på skotern eller i pulkan men bobben funkar om det är jag som kör.
Noel vill gärna köra själv, men han är för liten.
Men nått varv runt huset fick han då prova.

Idag har jag varit på Reumatolgen och blev sjukskriven.
Ja sånt är livet.
Så nu ska jag åka och hämta hem pojkarna från skolan .

På återseende:)

Ovido - Quiz & Flashcards