Alla inlägg den 25 april 2012

Av Victoria Hörnsten - 25 april 2012 21:48

Då har man varit på kalas oxå Go fika hos fastra inte dumt. Shopping på stan med lunch . Barnen sover nästan alla :-) Ribban på besök surr om rödingarna och Försäkringskassan:-)

Av Victoria Hörnsten - 25 april 2012 16:36

Ja ha då har man gjort stan idag. Blev även bjuden på Lunch utav min älskade pappa:-) Hittade ett linne vitt och en svart kjol Endast för 99 kr. sedan är presenterna klara. Blev ett bra val enligt Mig. Så nu sitter Noel och väntar på att kl ska bli 18. Så att vi kan åka och ficka hos Fastra :-)

Av Victoria Hörnsten - 25 april 2012 09:18

Idag blir det en Shoping tur på Stan och har jag turså kanske någon vill äta Lunch med mig oxå, jag är öppenför alla förslag:-) Ska försöka att hitta något snyggt att ha på mig i helgen:-) Sedan även hitta Någåt till Barnens faster Marina som fyller år idag.FASTER låter ju himla gammalt måste jag säga. Men faster Marina blir endast 33 Ung som bara den :-)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards