Alla inlägg den 26 april 2012

Av Victoria Hörnsten - 26 april 2012 16:24

Idag blev det lunch med mannen i mitt liv förutom min älskade pappasom har plats nr 1. Sedan blv det en tur på stan med Noel och Wille. När vi kom in på en butik komNolle på att kan var kissnödig. Jag frågade ett butiksbiträdde om dom hade någontoalett. Hon han tyvärr inte svara innan en äldre Dam svarade att dom tyvärr inte hade någontoalett. " Nä ha svarade jag så ni går Aldrig på toa när ni jobbar"Hon harklade och svarade att det är så långt dit. Men vad jobbigt svarade jag då.BLEV SJÄLV LITE PAFF ÖVER MIN FRÅGA OCH MITT SVAR MEN DET KÄNNDES JÄTTE HÄRLIGT ÄNDÅ :-)

Av Victoria Hörnsten - 26 april 2012 08:24

Igår på stan skulle jag kolla på lite kläder , Tänkte hitta något snyggtinför helgens bravader. Men va fan det finns ju inget nästan somfaller mig i smaken.MÅSTE BARA FRÅGA VAD ÄR DET FÖR MODE NU? Jag måste vara totalt ute, inget faller mig i smaken eller hålkerjag på att bli gamnal? Det som finns är spetts och genomskinligt. SPETTS I SIG KAN JUFUNKA Men hittar man något i SPETTS ja nog tusan är det genom skinligt också.Va tusan alla valkar då som man försöker dölja? Dom syns ju då!!!! Och tänk alla äldre damer ska dom och jag med valkar gå runtoch visa magen? NÄ ANTINGEN HAR JAG BLIVITT FÖR GAMMAL ELLER FÅR JAG BÖRJA GÅPÅ ANDRA AFFÄRER OCH HOPPAS PÅ BÄTTRE LYCKA :-):-):-):-):-)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards