Alla inlägg den 28 april 2012

Av Victoria Hörnsten - 28 april 2012 11:31

Sitter i bilen just lämnat barnen hos Älskade farmor & Farfar.Tur att man har dom som ställer upp :-) Nu är det travett som gäller:-):-):-):-):-) Se you!!!!!

Av Victoria Hörnsten - 28 april 2012 08:19

Så himla skönt att för en gångs skull få ligga kvar i sängen medans Anders kliver upp med Wiliam.Det är inte ofta som man får det:-):-):-):-)På dagens Agenda står det kanske travett, utgång i alla fall:-):-):-):-)Känner mig hur taggd som hellst. Min älskade förstår inte hur jag kan vara det. Själv tycker jag inte att det är så konstigt.För det första att bara få göra någott tillsammans, sedan har jag varit hemma i 1och 1/2 år med barnen.Vilket är underbart .Men man behöver få komma i från obland också.Så idag kommer det bli bra.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards