Alla inlägg den 2 juni 2017

Av Victoria Hörnsten - 2 juni 2017 21:01

Det känns i kroppen att man har börjat jobba heltid i stället för 75%. Känner mig helt slut efter 3 dagars vecka. ? I måndags när jag var ledig orkade jag inte ta mig för någonting här hemma. Hade dock två inbokade möten på skola och" dagis ".
Åt lunch med min älsta sons flickvänn mellan dessa möten , men hemmet fick förfalla tisdags var barnen lediga ja dom små så då blev inget gjort heller men vi hade det mysigt grillade varma mackor ute i finvädret. sedam jobb 7-17 alla dagar utom idag 7-15 . Vilket var väldigt skönt ?.

Ikväll har vi grillat och nu blir det en tidig kväll .
Har dock lovat att jag kan jobba extra i helgen i fall det behövs.
Det är brännbolls yran i Umeå och det kan bli många bortfall ?.

Trevlig hel på er alla!

Ovido - Quiz & Flashcards