Alla inlägg under maj 2012

Av Victoria Hörnsten - 9 maj 2012 08:44

VISST är det underbart att jobba:-):-):-)Åkt tidigt på morgonen och kommt hem efter 17 och även jobbat till 22 vissa kvällar. Just passet 13-22 funkar bra men himla dryggt när man börjar 07:00Morgonen där på. JA JAG KAN INTE HITTAT ETT BÄTTRE ORD ÄN VAD MAKEN BRUKAR SÄGATOTAL SPRÄNGD :-):-):-):-) När veckar kl ringer 06:00Men vafan gör man inte för lite pengar i kassan:-):-):-)Några problem att somna på kvällarna har jag då inte. Riktigt roligt är det att få komma hem och dom småtrollen är så glada över att mamma är hemma :-):-):-)Visst är livet underbart :-):-):-):-):-):-):-)

Av Victoria Hörnsten - 7 maj 2012 07:58

Japp det var loppis i går. Var där och hittade mig ett gammalt fat som är jätte fint.   


Prutade ner det från 90 Kr  till 60 kr. Märkte då inte att det var borta en liten bit från fatet men

va fan jag vet att det går och sälja vidare för betydligt mer än vad jag gav för det.


Efter Loppis åkte jag i väg på Blomster landett.

Skulle vilja ha en gurkplanta men hittade ingen så det får bli att börja sätta

gurka.


Inbillar mig att jag skulle vilja ha ett mini växt hus, fast jag har då aldrig haft gröna fingrar.

Kommer knappt i håg att vattna blommorna innne.


Men på något sätt hade det varit himla mysigt och trevligt, ska fundera vidare på den iden   



Av Victoria Hörnsten - 6 maj 2012 11:09

Medans maken tog med sig barnen på Grann Pojkens kalas så passar jag på att få gå själv på

Loppis i dag.


Skönt att få gå helt själv , brukar vara rätt trångt också på travet.


Så nu har jag ställt disken på diskbänken åt Alle som har diskvecka denna vecka, med förhoppning att den är bortplockad innan jag kommer hem.  


  1. Bra att få lära sig att göra lite hushållsarbete även som Ungdom    Återkommer med fynden   


Av Victoria Hörnsten - 5 maj 2012 20:17

Ja idag har älskade syster varit på Besök, himla kul att träffas   - När vi åkte på maxi dag så körde sandra framför oss med morfars bil. Noel så då MAMMA TITTA VAD SAKTA HON KÖR. Nu måste du trycka i gasen och köra om henne.

Väl ute på E4:an lyssnade jag på sonen och TRYCKTE i Gasen och Körde om. Edter ett tag säger Noel

¨¨Mamma Var är Sandra¨  OJ jag glömde visst att berätta att jag körde om henne   .


DÅ sa Noel bra gjort mamma du är ¨klok ¨du , blev så full i skratt när han sa så   .


Min Älskade lilla tokiga Nolle , du kommer då på allt och har så mycket att berätta. Du är hellt Underbar min älskade SON        




Av Victoria Hörnsten - 5 maj 2012 10:12

EFTERN Nattens bravader så var det välldigt skönt att få sova till 08:22.Vaknade 01:30 skickade ett sms till sonen och frågade om han inte skullekomma hem snart. Han svarde kl 02:00 åker jag.02:20 kom ett sms. Hörde det men reagerade inte. 5min senare ringer telefonen ." mamma kan du komma och hämta mig" moppen startar inte.Ja då var det bara att sätta sig i bilen och häma honom.På hemvägen passerade vi macken och köpte snus och korv.Maken tyckte dock att korven var totalt onödigt.Alle sa gud va "gött med körv "

Av Victoria Hörnsten - 4 maj 2012 20:15

Jag säger bara Fredag :-):-):-)Fy fan så Nice:-):-):-)Efter en underbar Vecka med Valborgs firande med familjen .Och sedan jobb så känns denba vecka hellt underbart bra:-P:-P:-PNU HELG OCH MYS MED FAMILJEN framför Tv och ja gissa vad vi ser på???????Ja precis HOCKEY Heja Sverige!!!!!!!Nä nu intar jag SOFFAN OCH DÄR SKA JAG LIGGA :-):-):-):-)UNDERBARA FREDAG!!!!!

Av Victoria Hörnsten - 3 maj 2012 20:59

Måste bara säga fy fan vilken mardröm jag hade i natt.

Vaknade kallsvettig och titta mig omkring, minns att jag som inte fattade att jag var

vaken och att det som jag drömmde bara var en dröm.


Det var så JÄKLA verkligt.


Skönt att se att familjen mådde bra när jag vaknade, för det gjorde dom inte i min Drömm.


  

Ovido - Quiz & Flashcards