Alla inlägg under maj 2012

Av Victoria Hörnsten - 3 maj 2012 20:52

Min Älskade Anders bad mig att baka bröd så han och barnen skulle kunna fika i morgon.

Så vad gör man inte för dom man älskar mäst i livet   .


Självklart vill kag att dom ska kunna få lite nybakt bröd :)


Det verkar gå bra för hemma pappan lätt som en plätt säger han, han förstår inte hur jag kunnde vara så less.

Får se vad han säger i Morgon när han är hemma med båda två små trollen   .


Fick då middagen på bordet även idag Underbart att få komma hem och maten är klar  .

Av Victoria Hörnsten - 3 maj 2012 14:49

Sitter på jobbet och väntar på att maskinen ska bli klaroch tvätten ska hängas.1 TIMME Kvar sedan är denna dag klar:-):-):-)Hoppas att middagen är påbörjad när man kommer hem :-):-):-):-):-):-)

Av Victoria Hörnsten - 2 maj 2012 21:12

Känner mig dock lite sliten eller sprängd som Maken brukar säga.Medans dom små sover och storkillen är ute med Moppen. ska jag själv slappa i soffan.Ser fram emot en ny dag på jobbet i morgon :-):-):-):-)

Av Victoria Hörnsten - 2 maj 2012 18:48

Då har man jobbat första dagen på ett och ett halvt år. Måste säga att det känns underbart   .


Så himla härligt att få jobba och sedan komma hem till familjen.

Att vara mamma ledig har också sin tjusning men, det är skönt att få tillbaka den sociala biten oxå :)


När man kom hem idag var huset städat, maten stod på bordet och det bästa utav allt barnen var jätte glada över att mamma hade kommit hem   .


Så nu är det jobb som hägrar och maken är pappa ledig   .


Tror att det är nyttigt för alla parter, Mig, Maken och Barnen   

Ovido - Quiz & Flashcards