Alla inlägg under april 2012

Av Victoria Hörnsten - 23 april 2012 15:45

Man ska väll inte klaga men just nu känner jag för det.


Varannan vecka är så himla tråkig. Man är van att Äta middag tillsammans , men denna vecka äter vi alltid först för Anders slutar inte förrän 18 förut slutade han 16:30. Himla tråkigt som idag , Alexander är hos sin underbara Sandra jag och barnen får äta middag Själva .


Fadt jag tycker samtidigt synd om Anders också som får så lite tid med barnen får dom är oftast välldigt trötta och griniga när pappa kommer hem vid 18:30.


Ja jag vet att det finns dom som har det värre.

Av Victoria Hörnsten - 23 april 2012 15:31

Måste bara säga Grattis till min kära Kusin och hennes Man Anton som fick en lite Pojke Vid Namn Elmer den 15 April

Så himla KUL  . Dock är lilla Elmer född 6 Veckor tidgare, men han mår bra    så dom har inte fått komma hem med honom ännu.

Förstår att det måste vara jobbigt och tungt att inte få ta hem sin lilla skatt.

Kämpa på snart får han komma hem  .




Som förälder är man alltid orolig för sina barn och som första barnet blir det alltid värre, kan man tro men så är det inte oron finns där jämt.



Av Victoria Hörnsten - 23 april 2012 11:49

Som ni alla vet Gifte vi oss för snart 1 år sedan. I sommar har vi tänkt att åka på en Resa.

Vi tänkte ta en sista minuten, är det någon som har något bra förslag på vart man kan åka?


Skriv gärna det   

Av Victoria Hörnsten - 23 april 2012 11:35

♥ Mitt löfte till mina barn
♥ ♥ Så länge jag lever - först av allt, är jag din förälder - sedan din vän. Jag kommer att förfölja dig, flippa ut på dig, lära dig en massa, driva dig till vanvett vara din värsta mardröm och jaga dig som en blodhund när det behövs - VARFÖR? Därför att jag älskar dig! ♥ ♥


♥ ♥ När du förstår varför, vet jag, att du blivit en ansvarsfull vuxen. Du kommer aldrig hitta någon som älskar dig, tar sig an dig, och bekymrar sig mer för dig, än jag gör. Om du inte hatar mig mer än gång i livet - gör jag inte mitt arbete tillräckligt bra. ♥ ♥

 

Var tvungen att låna denna från en fd kollega <3
 

Av Victoria Hörnsten - 23 april 2012 09:24

Då har åter i gen tagit kontakt med besiktinings manen på huset.

En dyr utgift men nödvändingt är det väl bara att intyga sig själv .

Hade dock gärna spenderat pengarna på annat roligt. :)


Ja tänk att vi har bott här i Huset i snart två år gud vad tiden går för, Minns fortfarande spänningen

när vi bygde huset. Man var hit och tittade varje dag om det hade hänt något nytt och så mycket det varmed

att ta reda på saker och ting allt brån bygglov till att att plantera en gräsmatta .


Men det var spännade och roligt:)


Det härligaste var ändå när vi fick Nycklarna och besiktingen var klar och då var det bara att börja bära in sakerna i vårat NYBYGDA HUS   . Men dagen efter att huset var klart och dom viktigaste sakerna inburna var det dax att åka hem till Farmor och Farfar där vi bode sista månaden innnan huset var klart, och packa väskorna till Turkiett i 2 veckor.


Vilket innebar att vårat Nya hus stod och väntade på oss i två veckor innan vi började att bo där.

Men Resan till Turkiett behövdes det hade varit en hektiskt vår med många bollar i luften sammtidigt.


Av Victoria Hörnsten - 23 april 2012 07:31

Gårdagens fynd av en loppis toka dock inte den tokigaste i familjen :-) Blev Pockemon kort 50 St . Sam två st Höganäs krukor . En större som är äldre & en mindre som är nyare. Sist blev det även ett legsaks tåg åt den minsta familjemeddlemen.Oj nu höll jag på att glömma två körsbärs tomat plantor med kruka och fat.Känner mig helt nöjd med helgens fynd:-)

Av Victoria Hörnsten - 22 april 2012 10:48

Jag och Noel sitter och väntar med spänning på attLoppisen på Nolia ska öppna kl 11:-)

Ovido - Quiz & Flashcards