Alla inlägg under april 2012

Av Victoria Hörnsten - 21 april 2012 17:26

Idag har jag fått gå på Barnloppis helt själv :-) Hittade det jag sökte bla en overall åt Wiliam en tunn en Som han kan ha ute nu i vår. Sedan ett par jätte söta mini Crocss :-) . MEN just att få gå helt själv en timme är så Härligt Det behövde jag :-).Nu är det inne bandy på tv och Det är bara att Säga Grattis Iksu och HEJA Dalen :-)

Av Victoria Hörnsten - 21 april 2012 07:47

Då är det Lördag förutom att dHe t Snöar åter igen så känns det helt okMaken vaknade Nyss Sur och bitter, han har visst sovigt dåligt i natt.Ända har han sovit helt själv i Noel,s rum.Hoppas kaffe koppen Hjälper:-)

Av Victoria Hörnsten - 20 april 2012 21:26

Dom små barnen sover, storkillen är vaken och maken framför datorn. Jag har tv för mig själv och ett glas vitt vin:-) Freaghellt underbart :-) .

Av Victoria Hörnsten - 20 april 2012 14:59

Sitter på Leos och fikar eller ja fikar :-) Nolle springer och Wille äter Pomfritt. Själv dricker jag kaffe.

Av Victoria Hörnsten - 20 april 2012 11:34

Vaknade upp i Morse och funderade på vad tusan ska vi göra?

Ska vi sitta här inne med väggarna och titta på varandra och vänta på att Maken kommer

hem vid sju .?


Nä det orkar jag inte med idag. Ja jag vet att jag borde städa huset, tvätta upp kläderna efter fjälsresan

förra vecka , men nej det får bli en annan dag i mitt liv.


Idag tar jag mina Små och åker på Leos Lekland i stället.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards