Alla inlägg den 26 augusti 2017

Av Victoria Hörnsten - 26 augusti 2017 15:22

Tänk att jag har varit mamma i 21 år , helt otroligt.
Grattis min älsta son Alexander som fyller 21 år idag. Vilken lycka att få ha dig i mitt liv.
Jag är så stolt över dig och att få vara just din mamma gör mig stolt och lycklig mitt hjärta ler och blir varmt när jag tänker på allt du tar för dig och skapar din egen väg i livet.

Jag minns det som att det vore igår du föddes. Jag var ung, rädd och oerfaren både i livet och som förälder.
Men du hindrade mig aldrig från att lyckas med att både vara ung och oerfaren, kunde jag ändå uppfostra dig till den kille du är idag.
Du är snäll, omtänksam och blyg.
Du går din egen väg i livet precis som du ska göra, du gör dina misstag precis som du ska göra.
Du reser dig och kliver upp och du är starkare än du var innan du föll.
Du är vacker och har ett stort varmt hjärta.
Du finns där för mig och jag finns alltid där för dig.
Även fast du blir arg, sur och irriterad på mig så kommer jag ändå aldrig att sluta finnas där för dig och jag kommer alltid att älska dig.
Min underbara Alexander stort Grattis på din födelsedag.

Hipp hipp hurra hurra hurra.

Jag älskar dig så mycket.

Ovido - Quiz & Flashcards