Alla inlägg den 2 augusti 2017

Av Victoria Hörnsten - 2 augusti 2017 00:43

Igår ringde jag min underbara kusin Maria och frågade ifall hon ville ha besök och de ville hon jätte gärna ha. Vi pakadde bilen och kom från Umeå strax efter 16.
Vi va i Kusmark just innan 18:30 .

Maken hade kört rätt fort.
De va så kul att få ses min kusin har en underbar man vid namn Aton och en son Elmer som precis som våra barn å mer vild än tam. Men va gör det ! Absolut inget. Lilla Elmer är en super söt och härlig kille. Han är så go.

Idag har vi varit i min morbrors stuga och barnen fick fiska. Noel som älskar att fiska stirtrivses som fisken i vattnet.

De va så kul att sitta i stugan och surra m
morbror och kusin Mikael som vi även träffade igår. Man känner sig så välkommen och efter längtad.

Imorgon har kusen Maria lurat iväg mig på.gymet här i byn så nu är det dax att sova.
God natt !!!

Stolt fiskare!

Ovido - Quiz & Flashcards