Alla inlägg den 18 augusti 2017

Av Victoria Hörnsten - 18 augusti 2017 17:14

Då rullar vi mot Hörnsjö !
Har varit med PT på gymmet idag så nu vet jag hur jag ska träna.
Känns riktigt bra. Det ska bli kul att träna !

När jag kom hem gjorde vi lunch Wille önskade ägg halvor som man har till påsk och jul med skagenröra på och prinskorv till det.
Ja ha de var bara att köpa prins krov då.

Sedan har jag packat för att vi ska åka till Hörnsjö och fotbolls cupen i Vännes.
När vi hade åkt Ca halva sträckan kom jag på att jag glömt lillans skor och Noels Ben skydd hemma. Så det var bara vända.

Gubben blev inte nöjd. Han förstår inte hur det kan ta tid att packa .

Också har jag duschat barnen samt kamma ut lillans toviga hår som också tar minst 40 min tillsammans.
Jaja så är livet nu är vi strax hemma igen för att hämta sakerna och sedan rulla iväg igen.

Trevlig helg alla där ute !

Av Victoria Hörnsten - 18 augusti 2017 06:09

Då var det äntligen helg!
Jobbade till 22 igår och vaken m tuppen idag.
Makens väckarklocka ringde och lillan som somnade 19 vaknade lite väl tidigt 05:20.

Idag blir det att åka på första gym tävlingen med personlig tränare TP som det kallas för.
Ska bli spännande i morgon och se om jag ens klarar utav att gå.

Hahaha !

I efter middag åker vi till Hörnsjö en by i Nordmalings kommun där min Man är uppvuxen.

I morgon är det fotboll som gäller Noel ska vara med i Spölands cupen i Vännes.
Hoppas bara inte att det spö regnar i år också.
Söndag blir det fotboll igen i Täfteå seriematch för Noels lag.

Själv har jag tagit semester i helgen.
Eftersom att det är Cup är det svårt att vara själv med barnen och ha lillan i vagn hela tiden blir ju inte nå bra.

Känns faktiskt skönt !

Trevlig helg !

Ovido - Quiz & Flashcards