Alla inlägg den 22 augusti 2017

Av Victoria Hörnsten - 22 augusti 2017 20:30

Idag var jag på gymmet och tränade för första gången på 8 år.
Kändes Riktigt skönt efteråt.

När jag stod där på gymmet ringde min äldste son och berätta att mötet dom varit på hade gått Bra!
Det var riktigt roligt att höra!
Min lilla son är inte så liten längre.

Sedan har både lillan och Wille klippt sig idag.
Dom blev så fina lillan klippte vi kort eftersom att det alltid är livat när vi ska kama hennes hår hon har tovor och det är inte kul.
Så nu blir det nog mycket bättre och lättare.
Wille var med farmor och klippte sig som han brukar göra.
Sedan brukar dom gå och äta middag.
Väldigt mysigt att få egen tid med farmor.

Själv sitter jag i soffan och helst av allt skulle jag vilja gå och sova men lite väl tidigt nu 20:30 .
Känner mig helt slut.

Imorgon jobb men först gymmet om jag inte har super ont hahah .

Ovido - Quiz & Flashcards