Alla inlägg den 12 augusti 2017

Av Victoria Hörnsten - 12 augusti 2017 08:29

Igår hade jag den sista semesterdagen för denna sommaren.
Det känns skönt på ett sätt med att få tillbaka rutinerna men att kliva upp tidigt på måndag morgon gruvar jag mig för.

Wille kräktes natten mot fredag i sömnen och vaknade inte ens. Det lät som en hostning och inge mer.
Vi var upp och bytte i sängen och sedan kräktes han som slem på morgonen.
Lite märklig magis om det nu var det .
Luktri och konstigt.

I torsdags var jag och hämtade gymkorter och igår ringde Pt = personlig tränare!
Och vi bokade in tid på fredag så jag kan få tips och råd på hur jag ska träna med min sjukdom.

Känns toppen och roligt att börja träna.

Då är det lördag idag och på schemat står inget ! Så jäkla skönt !

Ovido - Quiz & Flashcards